Mostra fotogràfica El nostre CEP i les muntanyes

A l’octubre  dintre de les activitats programes a la Setmana de la Muntanya i l’Excursionisme torna la Mostra de Fotografia de Muntanya, a continuació trobareu les bases del concurs. Esperem les vostres fotografies !

•       Paisatge de la muntanya.

•       Activitats del CEP: fotografies on el motiu principal sigui una activitat organitzada pel Centre Excursionista Parets.

Obres

S’admeten fins a dues obres per autor/a i categoria. S’ha d’especificar a quina categoria pertany.

Tema

Únic de muntanya per a les dues categories. Les obres rebudes seran avaluades per un Jurat, que triarà l’obra que ofereixi millor qualitat, creativitat i aquella que representi a la muntanya en tot el seu esplendor.

Presentació

La fotografia no ha d’haver estat premiada en altre concurs ni estar participant en altres concursos en forma simultània amb aquesta presentació. No és un impediment per participar, encara que recomanem evitar retocs digitals en les fotografies.

Amb la intenció d’ajudar a la preservació del nostre Medi Ambient, no s’acceptarà l’enviament d’arxius en material físic (CD o paper). Els arxius s’enviaran en format digital. Cada concursant nomenarà el seu arxiu fotogràfic de la següent manera: categoria_títol de foto.jpg’

Exemple: activitat_resplandoralalba.jpg

El fitxer ha de ser JPEG amb una mida de 1024 píxels horitzontals o 768 píxels verticals. És farà una exposició en paper de les 32 millors fotografies. Els 32 finalitzes tindran d’enviar la fotografia amb un fitxer de 8 milions de píxels per poder-la imprimir a 30×40. S’ha de presentar sense marques d’aigua, marcs digitals o qualsevol altre element imprès que no pertanyi a la fotografia. La Signatura i el títol NO han d’estar en la fotografia.

Cada autor en enviar el material garanteix responsablement ser amo dels drets d’exhibició.

Al e-mail de cada autor cal fer constar el lloc on es va realitzar la fotografia, el nom, cognoms, correu electrònic, adreça i telèfon de l’autor/a. Si és possible, agrairem que s’incloguin les dades tècniques de les fotografies .

El e-mail s’ha d’enviar a:    fotografies@ceparets.com

Drets d’Inscripció: Gratuïta per a tothom.

Admissió d’Obres: El termini d’admissió de les fotografies es tancarà el dia  10 d’octubre de 2016.

Premis

–       Premi a la millor fotografia de paisatge

–       Premi a la millor fotografia que reculli una activitat del CEP

• No es concedirà més d’un premi per autor/a  a cada categoria.

El veredicte es farà públic durant el repartiment de premis el 21 d’octubre de 2016  a les 20’30h en el vestíbul del Pavelló d’Esports Joaquim Rodríguez de Parets del Vallès.

Cada autor en enviar material garanteix responsablement ser propietari dels drets d’exhibició, acceptant que aquesta Mostra de Fotografia de Muntanya- El nostre CEP, les Nostres muntanyes utilitzi l’obra  en futures presentacions de la Mostra, en promocions de la Mostra que es realitzin en esdeveniments culturals, televisió, web i / o gràfica, amb finalitats només promocionals de l’obra i de la Mostra, tant en el territori espanyol com a l’exterior sense cap cost.

Els participants declaren conèixer i acceptar el present Reglament de Participació, no fent responsable a l’Organització i / o les seves parts si l’ús del material exhibit infringeix drets o perjuris i / o greuges a terceres persones i / o marques registrades, en totes i / o en les seves parts, deixant indemne a l’Organització de tota acció en contra d’aquesta.

El Jurat és lliure de prendre les decisions pertinents per preservar l’esperit del concurs.

Exposició

L’organització muntarà l’exposició amb les 32 millors fotografies presentades i romandrà oberta al públic al Pavelló municipal de Parets del Vallès.

Jurat:

Estarà compost per:

• Un membre de l’equip de Govern de L’Ajuntament de Parets del Vallès.
  • Representant d’una empresa col·laboradora
  • Un representant de l’Associació Fotogràfica Parets.

Amb la col·laboració de:

AJUNTAMENT PARETS DEL VALLÈS  ASSOCIACIÓ FOTOGRÀFICA PARETS