22 octubre 2017

Piolet 2017, fins l’any vinent.

Diumenge 22 d’octubre ha tingut lloc una nova edició d’aquesta ja clàssica Caminada Popular a Parets del Vallès. La jornada ha començat amb bones temperatures i sol des de primera hora. A les 9 en punt els més de 400 participants prenien sortida al poliesportiu Municipal Joaquim Rodríguez per fer un recorregut de 13.68 quilòmetres i  204 metres desnivell positiu pels camins de Gallecs i principals carrers de Parets.

La caminada ha sortit direcció Carrer Major, passant per la zona de Can Serra per anar cap el Veïnat de Can Riera, Riera Seca, Ermita de Gallecs, Camí del Forn en pujada fins Camí dels Bandolers per tornar per Can Cónsul, Torre Malla, Plaça dels Gegants, Carrer Pau Casals, Avinguda Josep Tarradellas, Passeig Fluvial arribant de nou al Poliesportiu.

La música en directe del grup de versions de Rock The Brothers Verdes ha acompanyat als participants a la seva arribada mentre podien menjar un entrepà i participar al sorteig de regals dels col·laboradors:

• Bike-nyrgas
  • Encarna Mas Fisio
  • Bar Restaurant Quibus
  • Camp Base Outdoor
  • Runners42.2
  • GENERALI

Durant el recorregut els marxadors han trobat un avituallament amb beguda i esmorzar subministrat per Arcon Productes Congelats.

A la zona d’arribada s’ha instal·lat una carpa del Centre Excursionista Parets on els participants han pogut comprar a preus econòmics les equipacions del CEP.

Com ja es costum s’ha comptat amb la col·laboració de membres, socis i simpatitzants del CEP que han fet tasques de marcatge, avituallaments, botifarrada, seguiment de marxa i altres feines necessàries pel correcte desenvolupament d’aquestes activitats. Des d’aquí volem agrair la seva ajuda i implicació.

En breu a les xarxes socials es publicaran les fotografies que persones de l’Associació Fotogràfica Parets han fet tant durant el recorregut com a la zona d’arribada.

Durant el temps que ha durant l’activitat s’ha comptat amb la presència de servei d’ambulància que no ha estat necessari ja que no ha hagut cap incident.

Com ja es habitual aquesta activitat ha comptat amb la col3laboració de l’Ajuntament i Protecció Civil de Parets.

Des de el Centre Excursionista Parets volem agrair des d’aquí la participació de tots aquells que han fet possible un any més el Piolet. Una Caminada Popular que serveix per recórrer llocs per l’entorn proper a la nostra població i compartir una estona gaudin de la natura i l’activitat física.

Salut i muntanyes !!!

Ah ! i recordeu al 2018 el Piolet serà a la primavera. T’esperem !