31 juliol 2013

Membres del CEP a l’Ultratrail de Collserola

Arriba a la ciutat de Barcelona l’Ultratrail de Collserola, Gran Volta al Parc Natural, competició en semiautosuficiència amb un recorregut de 74 km i 2.700 metres de desnivell pels camins i corriols de Collserola. Aquesta serà la primera cursa de muntanya i llarga distància a la Ciutat Comtal, amb un recorregut que passarà pels nou municipis que formen part del parc.

El centre de competició i la meta estaran situats al Centre Esportiu Municipal Can Caralleu, al peu de la serra de Collserola.

Aquesta primera edició es celebrarà el 23 de novembre del 2013, l’Hector Guerrero, en Juan Rebollo, el Xavier Machado i en Frans Medina representaran al CEP en aquesta prova.

El Parc de Collserola representa una zona verda per a més de 2 milions de persones de l’àrea metropolitana de Barcelona. Aquesta gran àrea és part fonamental de la qualitat de vida tant dels veïns com dels visitants. Cada cop que hi entrem, a passejar, a córrer o amb bicicleta, el nostre deure és protegir-lo, cuidar-lo i, fins i tot, millorar-lo.