21 novembre 2010

Finalitza la I Setmana de la Muntanya i L’Excursionisme a Parets

Avui diumenge dia 21 de novembre hem posat punt i final als actes d?aquesta primera Setmana de la Muntanya i l’Excursionisme a Parets, un èxit de participació que ens dona ànims per preparar l’edició del proper any per la que ja han sorgit idees.

El divendres amb presència del Regidor d’Esports Sr. Sergi Mingote i del Regidor de Cultura Sr. Antonio Torio; mitjans de comunicació i molts membres del CEP vàrem poder pogut gaudir de les fotos recordant bons moments i pensant en d’altres que vindran. Discurs del president del CEP, Francisco Segovia donant les gràcies a col·laboradors, organitzadors i participants així com a l’Ajuntament. Primer premi pel Pep Miro i segon pel Miguel Bastida.

La tarda del dissabte a les vuit al teatre Can Rajoler a l’Audiovisual i col·loqui de l’Expedició Pol Sud sense Límits l?Eric Villalón ens va fer veure que les limitacions la majoria de vegades les posa un mateix. Aquest grup d’expedicionaris -Eric Villalón, Jesús Noriega i Xavier Vallbuena- van assolir el repte de ser la primera expedició formada per discapacitats que va arribar al Pol Sud sense ajuda externa, però no només van ser el primers discapacitats, també els primers catalans. Una verdadera lliçó on tots vam gaudir i compartir una bona estona.

Finalment diumenge ha arribat el plat fort de la Setmana, VI Piolet, presentació de l’Equip de Curses de Muntanya del CEP i estrena del rocòdrom.
A les 9 hores han pres la sortida els 726 participants d?aquesta edició; s’han agut d’ampliar inscripcions ja que la previsió de 650 s’ha superat clarament, botifarres i regals dels nostres bons col·laboradors per tots els marxaries que han completat el recorregut a un bon ritme; el que demostra el bon estat esportiu del nostre municipi. Enguany com a novetat inscripcions de participants de fora de Parets del Vallès i un bon grup de corredors que cara a l’any vinent haurem de tindre en compte tot i ser una Caminada Popular. Pels voltants de les 12 hores s’ha fet el sorteig de material per passar a presentar l’Equip de Curses de Muntanya que ha participat a diferents proves com Curses, Travesses, Trails i milles verticals. Parlament del esportista i Regidor d’Esports Sr.Sergi Mingote i a continuació agraïment per part de l’Alcalde de Parets del Vallès Sr. Joan Seguer al Campió del Mon d’escalada de dificultat Ramón Julian per la seva presència estrenant el rocòdrom.
A continuació el Ramón Julian “Ramonet” ha pujat pel nou rocòdrom demostrant a tots els presents la seva qualitat esportiva.

Un matí complet ple gent, cares conegudes i sobretot un ambient esportiu i marxaire que ha estat respectat i ben acompanyat per un matí solejat i de suau temperatura.

Gràcies a tots !