2 novembre 2010

Estrena del rocòdrom.

El 21 de novembre tindrà lloc l’estrena del rocòdrom de Parets, aquest equipament s’instal·larà al recinte exterior del pavelló municipal d’esports. Aquest acte coinicideix amb la 6a. Marxa El Piolet.
L’instal·lació d’un rocòdrom sera una llarga reivindicació que aquest any ha tingut resposta com resultat de sortir escollida com una de les propostes en el darrer procés parcipatiu dels presupostos municipals.
El rocòdrom constarà d’una torre auto estable fabricada en plafó de tres dimensions. Hi haurà 4 cares de 2,5 metres d’amplada cadascuna, una placa vertical i diversos desploms de diferents dimensions. La torre tindrà una alçada de 10 metres incorporant a la part superior una barana de seguretat per accedir-hi. La part inferior del rocòdrom està pensada com a zona de búlder i aprenentatge (escalada sense corda). En total 150m2 per gaudir.